Статьи

Підбір персоналу в цифрову епоху: вектор змін

Підбір персоналу в цифрову епоху: вектор змін

Cфера управління персоналом крок за кроком трансформується завдяки впровадженню інформаційних технологій та діджиталізації. Функція рекрутингу знаходиться у авангарді цих змін. Саме тому тема підбору персоналу в епоху digital стала ключовою темою обговорення HR-директорів на бізнес-сніданку «HRD-cереда» від HeadHunter Україна 11 квітня.

Цифрова революція – беззаперечний тренд всіх останніх років, це не просто автоматизація систем, а нове мислення, підхід до всіх процесів взаємодії зі співробітниками. Тож HR-директори та експерти з підбору персоналу зібралися разом, щоб обговорити, як в епоху digital та штучного інтелекту HR може використовувати інноваційні інструменти рекрутингу для професійного підбору персоналу та якісного закриття вакансій.

Відкрила HRD-середу Лариса Онипко, керівник проекту «Премія HR-бренд», засновником якої є компанія HeadHunter Україна.

«Цифрові технології активно впроваджуються у сферу підбору персоналу: багато компаній вже використовують предиктивну аналітику, машинне навчання та штучний інтелект. Одночасно технології дозволяють автоматизувати скрінінг і процес найму працівників, а інтерв’ю проводять вже не тільки рекрутери, а й чат-боти та роботи. У 2015 році, вивчаючи основні тенденції переходу функції підбору персоналу у цифрове середовище, у HeadHunter Україна виділили такі ключові тенденції HR Digital: роботизація та штучний інтелект (роботи та чат-боти у рекрутингу); автоматизація процесу підбору (відео-інтерв’ю, онлайн-тестування та системи оцінка персоналу); HR-аналітика (Big Data, предиктивна та порівняльна аналітика); агрегація та уберизація рекрутингу; соціальний рекрутинг (використання соціальних мереж для пошуку персоналу). Ці інструменти дають можливість вивести процес підбору персоналу на новий рівень і забезпечити підвищення якості підбору та ефективність».

Ася Воробйова, директор з продажів HeadHunter Україна, розповіла, які інструменти для ефективного підбору пропонує HeadHunter Україна та як використовуючи сайт з пошуку роботи hh.ua можна ефективно будувати зовнішній бренд роботодавця.

Схвальні відгуки клієнтів та високі результати отримав інтернет-конкурс – модель відбору персоналу з елементами гейміфікації. За допомогою цього інструменту компанія може представити особливості HR-бренду для цільової аудиторії та впливати на формування позитивного іміджу компанії як роботодавця, а також сформувати базу даних потенційних кандидатів, а головне, - допомагає ефективно закривати складні та/або масові вакансії.

ІНТЕРНЕТ-КОНКУРС

Крім того, HeadHunter Україна посилив команду Executive Search і пропонує швидкий та 100% результат у підборі висококласних та затребуваних фахіців по всьому світу.

Executive Search

У виступі «Я народився у 2000. Найми мене, якщо зможеш. Мас-рекрутмент та покоління Z» Тетяна Никитович, директор та Олексій Шатилов, директор з маркетингу, Smart Solutions , висвітлили своє бачення трендів у рекрутменті 2018, роль мобільного рекрутингу у масовому підборі персоналу та поділилися досвідом розробки HR-бота Selesta.

Зацікавленість аудиторії викликали роздуми спікерів про пошукачів нового покоління – покоління Z: про цінності, мотивацію, канали комунікації, критерії вибору роботодавця та особливості прийняття рішення щодо пропозиції роботи. Саме з орієнтацією на сучасне покоління компанія Smart Solutions для масового підбору працівників розробила HR-бота Selesta, який вміє не лише професійно підтримувати розмову, пропонувати кандидатам підходящі вакансії, а навіть влучно жартувати. За результатами інтерактивного спілкування з чат-ботом Selesta 9 з 260 пошукачів пройшли співбесіди.

Продовжила бізнес-сніданок HR-дискусія «Цифровий рекрутинг. Як технології реформують ринок праці та підбір персоналу в українських компаніях».

До діалогу були запрошені:

  1. Галина Рашевська, Head of Recruitment, Vodafone Україна
  2. Наталя Дороніна, керівник департаменту управління персоналом, lifecell
  3. Олег Білоусов, заступник департаменту управління персоналом, Національний банк України

У ході дискусії обговорено питання:

  • ефективні канали пошуку потенційних кандидатів
  • гейміфікація та використання соціальних мереж для пошуку персоналу та побуди HR-бренду
  • конкуренція за таланти
  • як зміниться у майбутньому роль HR-менеджера

Також HR-експерти розповіли аудиторії про інноваційні інструменти з рекрутингу, які наразі впроваджуються в HR.

Дякуємо експертам за відкритий діалог та професійну позицію.

Завершив HRD-середу експертний виступ Леоніда Гілевича, юриста ЮФ «Ілляшев та партнери», на тему «Новий Трудовий кодекс: що очікувати роботодавцям». Леонід Гілевич зазначив, що серед ключових нововведень, які плануються, - збільшення гнучкості кодексу, а саме: можливість працювати віддалено, мати гнучкий графік, планувати свій робочий час самостійно, розширення соціальних відпусток для співробітників, що мають дітей та ін. Роботодавці ж від тепер матимуть більше підстав для звільнення працівників: будуть введені нові поняття «призупинення дії трудових відносин» та «урегулювання процедури скорочення».

Підсумовуючи професійний діалог, Лариса Онипко, керівник «Премії HR-бренд Україна», відмітила, що ця HRD-середа розпочала відкритий діалог HR про те, як діджиталізація бізнес-процесів змінить рекрутинг та за якими digital-інструментами майбутнє підбору.

ПРО ПРЕМІЮ

Цього року, як і в 2017, у «Премії HR-бренд Україна» діє тематична номінація «Digital в HR» , а також започатковано нову номінацію «Держава як роботодавець», щоб привернути увагу бізнес-спільноти до тих трансформацій у сфері HR, які відбуваються у держсекторі.

Заявіть про свої проекти, подавайте заявку на участь у Премії!

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

HeadHunter Україна дякує гостям та експертам за цікавий діалог та залученість до події. Разом з вами ми розвиваємо ринок праці та майбутнє HR-професії.

Чекаємо директорів з персоналу на наступній HRD-cереді 13 червня.

Вакансии дня

Комментарии